Snälla snö försvinn och kom tillbaka i december!

När jag slutade skolan så tog jag och en kompis bussen till gymmet och när vi var klara åkte jag till mormor och jag var väldigt hungrig eftersom de inte var en någon god mat i skolan och när mormor berättade att det skulle bli tacos blev jag så glad (det är min favorit mat om ni inte viste de, hehe...) Men en sak som är tråkigt är ju att de kommit så mycket snö det är 15 cm där jag bor, usch snön kan gärna få försvinna och låta våren komma istället :) Tänk att förra veckan satt jag ute på altanen och fikade och mina nya nike skor som jag köpte förra veckan har jag inte heller kunnat använda så mycket.
Förra veckan!



Usch för snö!

2014-03-20 // 18:05:46

Ja usch för snö!!

2014-03-20 // 19:09:51

Hej, vilken otroligt fina katter du har i headern! Blev lite småkär i den längst upp till vänster, så sööt!! Var bara tvungen att lämna en kommentar haha. Fin blogg du har förresten :)

Svar: Tack så mycket söta du! :)
Linn Jönsegård

2014-03-21 // 20:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback