Söndag kväll

Hej, hoppas att ni haft en fin helg. Själv så har jag inte gjort så mycket, idag så spelade jag match och sedan så har jag pluggat för AM-kortet. Eftersom att på fredag fyller jag femton, jag tycker nyss att jag fyllde fjorton men förra året så var jag sjuk på min födelsedag vilket var väldigt tråkigt, hoppas jag klarar mig igår men de tror jag ;)  

sv: jag vet hehe tack :D

2014-08-25 // 19:53:24

Hej,
Jag är med i en tävling Loreal håller, där priset är min dröm! Att få titeln Loreal Paris Trendsetter 2015, man får göra allt som har med mode att göra allt ifrån att åka på modeevent och chansen att träffa stora kändisar inom mode. Det skulle göra min dag om du ville lägga en röst på mig om du gillar mitt bidrag! http://lorealparis.se/all-about-style/3412/ Tack på förhand, kramar Sanna! / Www.fashionjoint.se

2014-10-04 // 19:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback