Konfirmation och annat!

Hej vänner! 
Det är mycket just nu, det kanske ni har märkt. Konfirmationen har börjat och det är ju alltid mycket i skolan. I helgen har jag varit på tjejkväll som var hur kul som helst, förutom att jag har spräckt hela min framskärmen på mobilen Men det ska vi fixa så fort som möjligt! Och i söndags var jag på min första gudstjärns ever med konfirmationen. 



» Jerry

Hej Hej

Om du är sugen på att sälja din trasiga iphone så hör av dig, köper den av dig om den är till salu vill säga!

[email protected]

Mvh Jerry

Svar: Hej! Det är bara en spricka över skärmen som jag ska fixa så jag ska inte sälja den. Kram Linn :)
Linn Jönsegård

2013-10-20 // 21:17:10
» Jerry

Hej igen!

tänkte kolla vad det kostade att byta skärmen??

Mvh Jerry

Svar: Hej!
Det kostade 1795 kronor men då är det Apples original :)
Linn Jönsegård

2013-11-05 // 12:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback