Spanien!

Hej alla bloggläsere, har ni saknat mig? Jag har faktiskt varit i Spanien och varit i våran lägenhet som vi har köpt
tillsammans med min farbror och hans tjej. Fast nu var det bara min familj som åkte.  Vi åkte till arlanda på torsdag kväll och landade med planet i Alicante vid 01.00. Vi skulle hyra en bil så det tog tid och vi var vid lägenheten klockan 03.30, så då var jag trött och så var det gris kallt. Det var fula blå möbler innan så på
lördagen åkte vi till Ikea. Jag tror vi hade världens längsta kvitto när vi gick ut ;) Så vi har skruvat och skruvat också har vi ju varit på restauranger. Det är ju inge badväder i Spanien men jag har faktiskt badat. Vi var till ett par kompisar som också har lägenhet där och dom hade uppvärmd pool,så det blev ett dopp.
Alla kartonger från ikea.
Utsikten från balkongen
Baksidan
Vårt pool område.
Kvitto från ikea ;)
Imorse gick planet vid 06.00 så vi fick åka klockan 03.30 och som vanligt kan
jag inte sommna i bilen eller på flyget. Så nu är jag trött. Charlie fick vara hemma hos mormor.
Det känns helt sjukt att vi har en lägenhet i Spanien. Jag kommer skriva mer och lägga ut fler bilder sen men inte nu ;)
Kram Linnsan
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback