Maj, maj måne ;)

Igår grillade vi kyckling, och åt pannacotta efter det cyklade vi till min kompis Matilda. Vi gick tillsamans ner till Enbacka men när vi kom dit var inte brasan stor, men raketerna missade vi inte ;)

                              
Sedan gick vi hem till dom och tittade på Mr Bean. Och idag har jag,Charlie och Mamma gått från Moraby :)
När jag kom hem städade jag rummet. Sen var jag och Charlie ute och så tog jag lite bilder på trädgården och Charlie och allt var det var ;)

                       

                       

                       

                        

                        

                                                                  Kramisar Linnsan ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback