Året 2012...

börjar glida mot sitt slut. Jag tänkte visa vad jag har hunnit med i år
 
Januari
Fick jag min tandställning. En utav dom bästa dagarna på året var den 28 januari
då jag fick min egna dator.
 
Februari
Då nationellaproven började i skolan. Februari var lugn med många ute dagar.
På sportlovet fick jag besök från Älvdalen då vi var till Romme alpin och åkte pulka.
 
Mars
Den 10 mars var den dagen jagochcharlie skapades. I mars fyllde även min underbara mormor 70 år så
då var vi till Sälen. Åkte slalom och gick på lammet och grisen
 
 
April
På påsken åkte vi till min farmor och farfars stuga i Hälsingland. I år fick Charlie
vara påskkärring.
 
Maj
I maj då fotbollen börjar på riktigt med alla matcher. Missa fyllde 15 år.
Mycket promenader med Charlie 
 
 
Juni
Då var jag på klassresa med klassen i Säfsen. Den 13 juni fick jag sommarlov då våran klass skulle splitras.
15 juni är också en utav dom bästa dagarna då jag fick min system kamera av mamma och pappa. På midsommarafton cyklade hela familjen till Torsång (utom missa ;))
 
Juli
Vi gjorde iordning lekstugan så nu är det ingen lekstuga längre
Det blev ett loft, ny färg och nya saker. Juli spelade jag även Dalecarlia Cup. Den 16 juli lyfte planet till
spanien. Då vi var och hälsade på dom vi köpte huset av. Mycket trevligt med sol,bad,mat och värme.
 
 
 
Augusti
I augusti blev jag en högstadie elev. Den 29 augusti fyllde jag 13 år då jag och mamma åkte
tåg till Mora.
 
September
Vi var till ett par kompisars sommarstuga, bastade och badade tunna. Jag och Matilda cyklade till
solvarbo marknad som vi gör varje år
 
Oktober
Då våran familj bestämde oss för en rolig sak. Berättar mer om det nästa år...
Fotbolls avslutning på slättgärdet, match mot föräldrarna.
 
November
Jag,mamma och mormor var till mina tremänningar i söderhamn på höstlovet.
Annars var november en lugn månad.
 
 
December
Julmånaden. I år var vi till säters stadshotell på julbord.Jag opererade bort näsmusslorna.
Den 13 december fyllde min stjärngosse 6 år. Min kusin och jag hade julbak.
På julafton var vi till min farmor och farfar. Och nu på nyår ska vi bara vara hemma.
 
Så såg mitt år ut.
Hoppas att 2013 blir lika bra.
Tack till alla bloggläsare och fortsätt kommentera.
 
Gott nytt år!
önskar jag och Charlie
Så ses vi nästa år
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback