TAG-aboute me

Det är jätte många på Youtube som gör challange ,hauls , tags och en massa annat. Själv är jag inte den personen som kan sätta mig framför kameran och prata, men jag tänkte att jag kan försöka göra tags där man svarar på frågor och om det är något mera ni vet som man kan göra så får ni gärna kommentera.
1.Har du ett mellannamn? Ja, Karin
2.Favorit ämne i skolan? Jag har inte direkt något favorit ämne i skolan
3.Favorit dricka? Cola eller Fanta exotic
4.Favorit låt just nu? Timber med Pitbull
5.Vad skulle du döpa dina barn till? Haha det har jag inte alls tänkt på
6.Spelar du någon sport?Ja jag spelar fotboll på somrarna
7.Favorit bok? Sjutton år och skitsnygg
8.Favorit färg? Röd, marinblå, och grå
9.Favorit djur? Delfiner ;)
10.Favorit parfym? Our moment, såklart
11.Favoritsemester? När jag åkte till Thailand
12.Har du gått ut skolan? Nepp
13.Har du varit utomlands och iså fall hur många  gånger? Ja jag har varit utomlands 8 gånger
14.Talar du något annat språk? Ja,Engelska och Spanska fast inte flytande
15.Hur många syskon har du? Jag har inga syskon
16.Favorit butik? Oj svår fråga, men jag tar Bikbok
17.Favorit restaurang?  Jag gillar de flesta resturanger
18.Tycker du om skolan? Nja
19.Favorit youtuber? Har inte direkt någon favorit
20.Favorit film? Safe haven
21.Favorit TV-program? Drömkåken
22.PC eller MAC? Har inte testat Mac så jag vet inte
23.Vilken mobil har du? En vit iPhone 5
24.Hur lång är du? 168 cm
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback