Nu är jag tillbaka

nu har jag lite saker att berätta. Jag har varit i Spanien och solat,bada och chilla.
Vi åkte på måndan vecka 29.
så har såg bilen ut när vi åkte.
Vi åkte med ryanair till spanien.
poolen. Vi var och hälsade på dom vi köpte huset av.
29 grader var det som kallast i poolen
I botten på poolen har dom en mosaik delfin.
bananstock
marmenor
Jag som badar i medelhavet
En glass som ser ut som en banan
Dom har små bebis sköldpaddor
Har ätit middag
En rolig form på banken
Världens godaste kebab
persika
 
 
på planet hem åkte vi med sas.landade på arlanda kl 00.15 så
vi sov på arlanda. Åkte tåg hem på morgonen. Och det var den dagen de hade brunnit i en transformator
så det var inte det enklaste att komma hem. Så vi fick åka arlanda till gävle till borlänge och från borlänge till säter, där stog mormor,Lars och Charlie och hämtade oss ,Charlie blev riktigt glad.
9 klockor fick följa med hem.
jag köpte en stor tennis boll. har även köpt lite annat smått och gott
I <3 spain. Kommer dit igen.
 
Idag har jag varit till säter till min kusin som har fyllt år. Vi var ju i spanien
när han fyllde så vi firade han idag istället.
 
Mamma har en iphone så jag har laddat ner blogg.se appen så
framöver kanske det kommer några inlägg från telefonen.
Kram Linn
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback