Baby lips

Som några av er kanske vet så kommer baby lips till Sverige vecka 18 och de kommer kosta 39 kronor men eftersom jag fick tre stycken i julklapp (beställda ifrån USA) så tänkte jag göra en liten recension på de. Baby lips är ett läppbalsam som ska ha solskyddsfaktor 20, och ska göra läpparna mjuka i 8 timmar.
1. Heter Cherry me och är röd, det ger inte en jätte stark röd färg som exempel ett läppstift och det tycker jag är bra. Det är den som jag har använt mest och den luktar körsbär,så gott.
2. Hydrate heter de här läppbalsamet och ger inte någon färg utan bara återfuktar läpparna. Jag tycker att de luktar typ citron
3. Heter pink punsch. Det hör man på namnet och om man tittar på förpackningen att de ger läpparna en fin rosa färg och den luktar också hur gott som helst. Jag tycker att det är den som ger mest färg.

Babylips är perfekt om man inte gillar att ha så jätte mycket färg på läpparna. Den är ju också lätt att ha med sig i fickan eller väskan och bara svepa på. Förpackningen är ju fin eftersom de är färglada men ser ändå enkla ut och alla lukar sååå gott. Det jag tycker är negativt med baby lips är att de ska åkerfukta i 8 timmar,men jag tycker inte att de håller så länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback