Maj favoriter

Nu är månaden maj månad slut och nu är sommarmånaden juni här. Så att jag tänkte visa er mina favorit produkter som jag använt i maj och typ april också.
Min duschcreme i doften mango och papapaya ifrån serien I love. Den luktar så himla fräscht och gott.
En skrubb till ansiktet ifrån Oriflame.
Min enda Victoria Secret body mist som heter pure daydream och luktar så himla gott och lagomt sött tycker jag iallafall ;)
Ett rosa essie nagellack som passade perfekt till våren och nu till sommaren.
De här måste nog vara den bästa produkten och den tar bort mascaran hur lätt som helst, de svider inget i ögonen och man behöver inte typ gnugga bort alla ögonfransarna för att mascaran ska försvinna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback