Januaris glossybox

Igår kom Januaris glossybox hem i brevlådan och jag blev precis lika nyfiken som förra gången.
Tandkräm ifrån Oral-B som ska ta bort missfärgningar och gör tänderna vitare snabbt. Jag testade den och jag trodde att den skulle vara jätte stark men den var raka motsatsen, så den kommer nog bli en ny favorit.
En typ hårolja som återfuktar, skyddar mot värme och antioxidanter vindruvskärnextrakt på hårfärgen.
Sedan en ögonbrynspenna som är i vaxformulan som ska ge de form, ett naturligt och hållbart resultat.
En primer ifrån Benefit som ska minska synligheten av porer och linjer. Den ska även ge en jämnare hud som bas och gör så att makeupen håller längre. Jag är extra nyfiken på att prova den här!
En Cream som återaktiverar huden energi och sedan ska den göra en massa andra saker som jag inte förstår vad det är ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback