Glossybox

En sak som jag fick i julklapp är prenumeration på Glossybox. För er som inte vet vad det är så är det att man får hem 5 produkter i mindre stolekar en gång i månaden. Jag fick hem typ en jul och nyårsbox men det gör inget ;) och så tänkte jag visa vad jag fick.
 
Ett väldigt mörkrött nagellack och är en originalprodukt som skulle kostat 149 kronor. Så att det ska bli väldigt roligt att testa.
En creme som ska mjukgöra,våda och boostar huden kring ögonen
Sedan ett läppbalsam som ska ge läpparna en fin färg och det innehåller kakao-,mango- och kokossmör men jag tycker att det luktar tandkräm ;)
Lösögonfransar och det är världens mest sålda och älskade av makeup-artister och kändisar, jag har aldrig använt lösögonfransar men vi får se om jag testar dem
En mascara ifrån Elizabeth Mott som ska höja volymen på dina fransar utan att det smular sig och jag älskar verkligen formen på borsten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback