Stockholm

Tisdagen i Stockholm med konfirmationen var hur bra som helst även om vi fick lov att gå i kyrkan. Vi shoppade ju också då jag var för   
första gången in i en hollister buktik, där hittade jag en grå t-shirt som bara kostade 120 kronor, det kallar jag för ett riktigt bra köp. Men vi åkte hem igen med bussen på kvällen men jag hade inte haft några problem med att stanna kvar i några dagar ;)

Hej! Nu har dagens blogg vinnaren utset, så gå in och kolla om det blev du! :)

kram /therese

2013-12-01 // 12:24:05
» Fatma

härliga bilder!

Jag vet inte om du tycker om julkalendrar med tävlingar? Jag har nämligen en igång just nu där man varje dag vinner smink, kläder och prylar bland annat! :)

2013-12-04 // 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback