Nästan klart!

På söndagskvällen fick jag äntligen flytta in på mitt rum igen. Men jag har bara inte haft tid och ork att blogga om det. Rummet känns mycket större och fräcschare med ljusa tapeter än det röda. Det fattas bara möbler och lite små pyssel. Ett mindre skrivbord som ska stå i hörnet vid sängen och hemnes byrå med 8 lådor ifrån IKEA har jag tänkt att jag skulle ha. 
Den randiga tepetern är ifrån Rusta och den vita är ifrån Coop
 Så nu har vi så länge ställt in hemnes byrå med tre lådor som vi hade sedan tidigare. Men den ska säljas så är ni intresserade så klicka på http://www.blocket.se. Men jag är jätte nöjd med mitt typ nya rum, det känns som ett helt nytt rum iallafall.  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback