1 år!

Tänk att det var 1 år sedan min kusin hjälpte mig med att fixa denna blogg!
Det är bra med kusiner ibland ;) Så jag svarar på 20 frågor.
Coca-cola eller pepsi? Coca-cola
2. Vilka/vem bor du tillsamans med? Jag bor med mamma,pappa en hund två katter.
3. Färg på ditt hus/lägenhet? Mitt hus är grått
4. Vad har du för mobil? En vit iPhone 5
5. Vad heter du i andra namn? Karin
6. Spelar du något instrument? Nej men jag har spelat gitarr och piano
7. Ett minne du sent ska glömma?
Det måste nog vara när jag åkte till kolmården med mormor,Lars
och kusinen Calle.
8. Godaste glassmaken? Päron och vanilj
9. Har du varit med på TV? Nepp
10. Hur många kuddar har du i sängen? Två stycken
11. Hur många kusiner har du? 5
12. Ditt favorit djur? Delfin ;)
13. En bra bok du läst? Jag läser inte så mycket men borde nog
vara: Sjutton år och skitsnygg
14. Vart vill du vara just nu? Sitta på en stol på balkongen i Spanien med strålande sol.
15. Finns det någon kändis som fyller år samma dag som du? Ja Michael Jackson och
Liam Payne i One direction. (29 augusti)
16. Har du Instagram? Japp, linnenj heter jag där.
17. Bra tv-program? Sveriges roligaste klipp,bygglov,äntligen hemma och familjen annorlunda
18. Vad ska du göra i sommar? Åka till spanien ev sommarjobba
19. Håller du på med någon sport? Ja jag spelar fotboll på somrarna
20. Ångrar du dig att du skaffade dig en blogg? Nej absolut inte
Tack till alla bloggläsare som läser min blogg, jag hoppas ni fortsätter att följa mig!
Om ni har några frågor, tveka inte, ställ dom!
Ett år sedan bilden togs :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback