Taggar

Dagen började med att jag och mormor åkte till veterinären med Charlie.Han har varit irriterad på ena ögat. Så Charlie hade alltså en skada på ögat, men han har fått medicin,så det ska väl bli bra. Sedan har jag varit på fotbollsträning vi tränade på 11-manna eftersom vi ska spela det på darlecarlia som börjar imorgon. Träningen var kortare än vad den brukar vara så jag tog en springtur när jag kom hem. Vi spelar med de som är ett år yngre så jag och tre andra 99or får bara spela 3 av 6 matcher. Imorgon har jag bara en match men vi ska åka in och kolla på en match som är vid nio som mitt lag spelar som jag inte ska vara med på. Men invigningen är imorgon kväll, det tycker jag är lite konstigt att man inviger efter man har spelat de första matcherna menmen...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback