Svar på frågestunden

Om du inte skulle ha Charlie skulle du ha din blogg då?
Ja det tror jag absolut för att namnet kom jag på senare än att jag skulle skaffa en blogg
 
Vad har du för mobil?
En vit iPhone 5
 
Vad är Mickan för ras?
Ragdoll, chichilla perser
 
Födelsedag eller jul?
Julafton
 
Om du vann 1 miljon kronor, vad skulle du då göra först?
Jag skulle helt klart åkt till New york
 
Vilka länder har du varit i?
Finland, Danmark, Tyskland, Grekland Spanien och Thailand
 
Favorit ämne i skolan?
Alltså jag tror inte jag har något direkt favorit ämne, så jag kan tyvärr inte svara på den frågan ;)
 
Vad fotar du helst med.Kamera eller mobil?
Det är en svår fråga, men jag tror jag säger kamera
 
Favorit appar på mobilen?
Instagram, Twitter, Snapchat och hay day
 
Favorit skor?
Mina svarta svea skor och mina kängor
Justin bieber eller One direction?
One direction helt klart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback