Har ni saknat mig?

Som ni kanske märkt så har jag varit borta ett tag men jag har faktiskt varit till
spanien i våran lägenhet. Vi åkte den 1 april alltså för 2 veckor sedan. Planet landade i Alicante vid
16:00 tiden. Jag berättar om min semester i spanien med bilder ;)
Strandpromenaden i La Mata
Vi köpte utemöbler till balkongen.
På fredagen den 5 april kom min farbror och hans sambo ner till oss. 
Åkte även till de vi köpte vårat hus av (här i sverige) Jag badade men det var inte så
jätte varm i vattnet men 20 grader iallafall :)
 
Man kan gå upp på taket eller på takterassen som man kanske kallar det
Ett inköp till lägenheten var också en stereo
Den 10 april fyllde min underbara mamma 40 år så de vuxna firade med champange i sängen på
morgonen.
 
Då tog vi bussen in till Alicantes centrum och på kvällen var vi till resurangen Svensken på 
hörnet vid La Mata
 Så gjorde vi ju lite annat smått och gott också.Vi åkte hem åtta på morgonen den 12 april.
Men jag kommer lägga 
ut mer bilder på hur lägenheten ser ut på bloggen någon annan dag. Så håll ögonen 
öppna och inte stängda ;) Har ni några frågor kommentera vettja.
Så nu är jag tillbaks igen, vi hörs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback